معاونت فرهنگی و اجتماعی  

برگزاری نشست تخصصی اعضای گروه باغبانی دانشگاه در هنرستان کشاورزی امام خمینی (ره) علی آباد کتول به مناسبت هفته پژوهش و فناوری


نشست تخصصی اعضای هیأت علمی گروه باغبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به مناسبت هفته پژوهش و فناوری در محل هنرستان کشاورزی امام خمینی (ره) علی آباد کتول برگزار شد.

 در این نشست مهندس اشرفی، رئیس هنرستان کشاورزی امام علی (ع)  ضمن خیر مقدم به حاضرین به ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت‌ها و اقدامات کشاورزی صورت گرفته و در حال انجام توسط معلمان و دانش آموزان هنرستان پرداخت.

 سپس دکتر خدایار همتی، دبیر نشست و عضو هیأت علمی دانشگاه بر لزوم همکاری‌های مشترک با توجه به فعالیت‌های مشابه در دانشگاه و هنرستان تاکید نمود و مقرر شد در آینده با مساعدت اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان  و هنرستان کشاورزی امام علی (ع) علی آباد کتول منعقد شود تا تبادل علمی بیشتری صورت گیرد.

 سپس اعضای هیأت علمی گروه باغبانی دانشگاه شامل دکتر زارعی، دکتر علیزاده، دکتر قاسم نژاد، دکتر خراسانی‌نژاد، دکتر وارسته، دکتر خوشحال سرمست، دکتر موسوی‌زاده و دکتر همتی در خصوص معرفی گرایش‌های تخصصی رشته باغبانی و ظرفیت‌های موجود به سخنرانی پرداختند.

 در ادامه مدرسین و هنرآموزان هنرستان کشاورزی امام‌ علی (ع)  ضمن معرفی تخصص‌ها و رسته‌های شغلی خود به بیان برخی زمینه‌های مشترک قابل همکاری با دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اشاره کردند.

  دکتر سید کتولی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول ضمن استقبال از برگزاری چنین نشست‌های علمی، به برگزاری مستمر این نشست‌ها تأکید کرد.

 این نشست که با حضور هنرجویان هنرستان همراه بود با بازدید حاضرین از امکانات هنرستان شامل باغ هلو و انار، مزرعه زعفران و واحدهای گلخانه به پایان رسید.



 تاریخ ارسال خبر :   17 آذر 1400 - 13:27    |     تعداد بازدید :   629
 ارسال کننده :   روابط عمومی    |      کد خبر :   15814
      17 آذر 1400 - 13:27    |    کد خبر : 15814