معاونت فرهنگی و اجتماعی  

اولین یادواره شهدای دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد


همزمان با هفته بسیج، اولین یادواره شهدای دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با حضور دکتر نجفی نژاد، رئیس دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین گرزین، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان و جمعی ازمدیران و دانشگاهیان، امروز، سه‌شنبه، دوم آذرماه در سالن خلیج فارس دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک این ایام، یاد و خاطره همه شهدا، علی‌الخصوص شهدای پنجم آذر ماه سال  ۱۳۵۷ شهر گرگان و شهدای دانشگاه را گرامی داشت.

دکتر نجفی‌نژاد با بیان اینکه شهدای دانشگاه به عنوان سرمایه‌های معنوی دانشگاه محسوب می‌شوند گفت: شهدا با ایثار جان خود، آسایش، استقلال و آزادی را برای کشور فراهم کردند تا مردم بتوانند بدون وابستگی به ابرقدرت‌های دنیا، با عزت زندگی کنند.

در ادامه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر گفت: حضرت امام خمینی(ره)، احیاگر عزت و کرامت اسلام و مسلمین بود و شهدا نیز  پاک‌کننده غبارهای غفلت و برطرف کننده موانع دستیابی به آرمان‌های اسلام و انقلاب بودند‌ و هستند.گفتنی است: رونمایی از تمبر یادبود نخستین یادواره شهدای دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و اجرای گروه سرود جوانان انتظار، از دیگر بخشهای این مراسم بود.



 تاریخ ارسال خبر :   03 آذر 1400 - 13:49    |     تعداد بازدید :   29
 ارسال کننده :   مریم مقدم    |      کد خبر :   15725
      03 آذر 1400 - 13:49    |    کد خبر : 15725